28-07-2013 14:16

la chica & andere aankopen

Gisteren heb ik in overvecht gewinkeld, zoals jullie waarscheinelijk al raden heb ik heel veel leuke dingen gekocht. Ook kwam ik een heele leuke budget kleding winkel tegen, die zeker toegevoegd moet worden aan mijn lijst met mijn lievelings winkels.

aller eerst over la chica, toen ik in overvecht liep kwam ik deze winkel op eens tegen ik had hem nog nooit ergens anders gezien. Ik zag er leuke kleding hangen dus ben ik even gaan kijken. Ik ben blij dat ik ben gaan kijken want ze hebben er heele leuke en niet al te duure kleding.

Deze leuke jumpsuit heb ik dan ook gekocht bij la chica voor maar 10 euro.

Ook heb ik deze leuke bikini gekocht bij hunkemöller.

Dit ankertje vind ik vooral leuk aan deze bikini maar natuurlijk ook de zeilbootjes die er op staan!

 

En als laaste heb ik deze twee topjes gekocht bij de h&m.

 

 

 

—————

Terug



Contact

naomi