30-07-2013 21:24

Mijn favoriete low-budget foundation

 

De Catrice Photo Finish is het meest populair van alle Catrice foundations, dus mijn verwachtingen waren hoog. Ikzelf gebruik het al een maand en vind het ook erg fijn. Het zorgt voor een mooie, egale en natuurlijke dekking. Zoals het naam ook zegt reflecteerd de foundation licht deeltjes tijdens het maken van een foto met flits. Er is echter wel een min punt: wanneer ik met mijn vingers over mijn T-zone veeg, voelt het erg vettig aan. In het matglazen flesje zit 30 ml foundation en de prijs is €5,99 , dus een laag prijsje voor een goede foundation! Photo Finish is er in de kleuren 010 sand beige, 020 rosy beige, 030 caramel beige, 040 sun beige en 050 deep bronze. Zelf gebruik ik 030 caramel beige.

 

1.JPG" width="250">

—————

Terug


Contact

naomi