04-08-2013 21:18

oogschaduw palet 168 webshopcherize

Naar vier dagen wachten kreeg ik hem dan eindelijk, het oogschaduw palet van webshop Cherize.

Het palet was goed ingepakt! Waardoor het dan ook helemaal heel aankwam!

Toen ik bij dit doosje was dacht ik eigenlijk dat het het palet al was, haha domme ik!

En daar was het dan, het palet!

Dis is de bovenste van de twee lagen, dit is de laag met de blauw, groen, geel en bruin tinten. Ook zit er een handig lintje waarmee je de bovenste laag er gemakkelijk af kan tillen.

De tweede laag, deze bestaat uit grijs, rood, paars en bruin tinten.

Hier nog een foto van beide lagen.

 

 

Deze ooglook heb ik gemaakt met dit palet, binnekort komt er nog een artikel met hoe je regenboog eyeliner opdoet(nog even geduld dus)

De kleuren zijn ook goed pigment. Ik ben zeer blij met dit pallete, ook geinterreseerd geraakt, het pallete is te koop op webshopcherize.nl voor 19,95.

 

Nog wat foto`s en de link waarmee je direct naar het oogschaduw palet kan

 

Wat je op deze foto goed kan zien, is dat er ook nog plastic tussen de lagen zat.

 

 

Met deze link kom je direct bij het oogschaduw palet: https://www.cherize.nl/webwinkel/paletten/oogschaduw/p-1/P168--oogschaduw-168-eyeshadow-palette.html

 

 

 

—————

Terug


Contact

naomi